Witaj na forum najlepszego klanu w Polsce.

IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 

Poznajmy się ;)

Go down 
AutorWiadomość
Kozi

Liczba postów : 7

PisanieTemat: Poznajmy się ;)   Wto Lis 01, 2011 5:59 pm

Myślę że taki temat jest mimo wszystko potrzebny. Część z nieśmiertelnych zna się już dłuższy czas, ale warto coś o sobie napisać lub też podyskutować na jakiś konkretny temat dotyczący jednego z +IH+.

Zacznę od siebie żeby innym było łatwiej Wink

Więc jestem Piotrek mam 20 lat, jestem z Wągrowca i Poznania (raz tu, ram tam). Studiuję informatykę na WSNHiD (Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa). Interesuje się muzyką (hardstyle, dubstep), filmami (horrory), zoologią, informatyką oraz sportem. Sam o sobie mogę powiedzieć że jestem leniwym, upartym ale także w porządku gostkiem. Myślę że w klanie jestem znany z "kozich bobków", które według legendy dają moc nieśmiertelnym. Jestem najdłużej stażem aktywnym graczem w +IH+ jak i także na polskiej scenie.

Moje gg : 9369730
Mój numer kom : za prośbą na gg Wink
Mój ryjec : na facebook : Piotr Chudy
Mój ulubiony kolor : czarny
Ulubiona postać : Woody
Znak szczególny : masa literówek, kozie bobki, karmienie się parówkami